Please use this identifier to cite or link to this item: https://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/9519
Title: Collabore: uma aplicação para combater a fome e o desperdício
Authors: OLIVEIRA, Elian Isaac Rodrigues
Advisor: ASSIS, Camila Molena de
type of document: Softwares, aplicativos e EULA (End Use License Agreement)
Keywords: Organização não governamental;Desperdício de alimentos
Issue Date: 24-Jun-2022
Publisher: 114
Citation: OLIVEIRA, Elian Isaac Rodrigues. Collabore: uma aplicação para combater a fome e o desperdício. 2022.Trabalho de conclusão de curso (Curso Superior de Tecnologia em Gestão da Tecnologia da Informação)- Faculdade de Tecnologia Deputado Ary Fossen, Jundiaí, 2022.
Abstract: Atualmente a fome e o desperdício de alimentos é um problema recorrente em todo o mundo, atingindo muitas famílias e afetando a qualidade de vida das pessoas em diversos países. O desperdício de alimento ainda apresenta um grave problema econômico e muitas pessoas não sabem como podem ajudar a solucionar estes problemas. Sendo assim, o trabalho apresenta o sistema Collabore, uma aplicação web de fácil acesso e bastante intuitiva, desenvolvida com o objetivo de combater a fome e o desperdício
Currently, hunger and food waste is a recurring problem worldwide, affecting many families and affecting the quality of life of people in several countries. Food waste still presents a serious economic problem and many people do not know how they can help to solve these problems. Therefore, the work presents the Collabore system, a web application that is easy to access and very intuitive, developed with the objective of combating hunger and waste.
URI: http://ric.cps.sp.gov.br/handle/123456789/9519
Appears in Collections:Trabalhos de conclusão de curso



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.